OPINIE Czytelników o PW

Niejeden człowiek zanim zdecyduje się na zakup książki, pragnie posiłkować się opiniami innych Czytelników. Oto niektóre z nich. Poniższe wypowiedzi pochodzą od bliższych znajomych i koleżanek.
Po przeczytaniu Poczuć więcej:

** Właśnie połknęłam książkę jednym tchem.

Bardzo mi się podobała zwłaszcza, że jest oparta na faktach. Z ogromną starannością opisuje Pani zakątki i piękno wyspy, że człowiek współodczuwa, tak jakby tam właśnie był. Najbardziej podobał mi się wątek, w którym pokazała Pani współistnienie Świata Duchowego, który istnieje, a człowiek nie zdaje sobie z tego sprawy i nie czyta sygnałów z „Góry”.
** Przeczytałam książkę… Płaczę.
Jestem żywym odbiciem Ciebie…. Przedstawienie postaci, opis życia codziennego, nieoczekiwane zmiany … monotonia życia każdego z nas. Chęć zmiany życia drzemie w każdej z nas, tylko z odważnym chwyceniem życia w swoje ręce jest już gorzej. Podzieliłam książkę na 4 etapy.
Cześć I wstęp, opis postaci biorących udział w Twoim życiu, sytuację życia codziennego.
Cz. II, w której zaczynają dziać się rzeczy, które pchają Cię do rzeczywistych zmian życia: pełnych wątpliwości, wahań… otwierających Ciebie na nowe doświadczenia, poznanie i otworzenie się na ludzi.
CZ. III Wyjazd, w czasie którego poznajesz nowe otoczenie, ludzi, ich zachowania, emocje. To czas, w którym Ty sama otwierasz się na bodźce wysyłane z „zewnątrz”. Podświadome pytania: co, jak, dlaczego, skąd? … Spotkanie osoby, która na późniejszym etapie Twojego życia, znaczy więcej, niż cała otoczka opisanej wycieczki….
IV część…. to wyjaśnienie wszystkiego… cześć tzw. kulminacyjna, sedno całej sprawy. Kim tak naprawdę jest „czarnooki” – tutaj zamarłam w milczeniu i ze łzami w oczach…

** Książka jest super, głęboka, zarówno dla kury domowej, jak i dla primadonny.

Po zapoznaniu się z fragmentami Poczuć więcej:

1. Na razie jestem jeszcze pod dużym wrażeniem. To, co Pani opisuje przeżywam bardzo głęboko … odnajduję tu siebie. Czytając ogarnęło mnie wzruszenie i wzniosłość ….
2. Super tekst, oddaje doskonale potrzebę przeżycia czegoś niezwykłego, niebanalnego, czegoś innego, jak w codziennym życiu. Naturalnie tekst czyta się lekko i od razu tworzy się w głowie obraz tego, co się w tej chwili dzieje…
3. …Obawiam się, że to co postaram się napisać nie odda w pełni mojego odczuwania, bo słowa są na to zbyt ubogie. Mam w sobie wzruszenie, współodczuwanie, zachwyt i zrozumienie. Pani tekst jest wielowymiarowy. Słowami potrafi pani namalować świat swoich wewnętrznych emocji, przemyśleń; portrety psychologiczne otaczających osób, magię miejsc i krajobrazów…. Treść jest pełna życia i cudownie obrazowa… Daje możliwość przeżywania tego, co w niej zawarte … Pani „przebudzenie”, refleksja, powrót do swojej wewnętrznej natury, radość dziecka i zachwyt światem jest fascynujący…
W taki oto sposób wyrażały się Panie, które zechciały rzucić okiem na tekst „Poczuć więcej”, wydanej dopiero w  2019 roku.
Pozdrawiam 
Nachnati Bowks
autorka dzieł obyczajowych, duchowych i podróżniczych.
Kontakt: pisaniezdusza@gmail.com

 

 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Postanowienie władzy zwierzchniej w sprawie: prawo geologiczne, zastępcze dokumenty tożsamości. Ogłoszenie

DIAMENT PRAWDY. Jedna książka w podziale na język angielski cz.1 i język polski cz.2

POCZUĆ WIĘCEJ w sprzedaży (Allegro.pl, STRIPE, KOBO,Koszyk1)