WPROST z serca

 

Jak już wiesz ze wcześniejszego wpisu, pisałam książkę, nie znając warsztatu, ponieważ wykształciłam się w zupełnie innej dziedzinie. Czytałam zwykle artykuły i książki z dziedziny zawodowej, a na przyjemną beletrystykę nie było zwykle czasu albo ochoty. Wolałam relaksować się w inny sposób, pośród grona bliskich mi osób :) Gdy zdecydowałam o tym, że napiszę książkę, czułam jedynie, jaka powinna być dla Czytelnika, łatwa, krótka i na temat. Lecz upływ czasu skorygował to podejście. Treść ulegała przeobrażeniom z roku na rok, i z krótkiego poradnika turystycznego stała się opowieścią o życiu kobiety, jej rozterkach, wzlotach, upadkach i duchowej odnowie.
„Poczuć więcej” tworzyłam wprost z potencjału serca. To ono podpowiadało mi, o czym napisać, i w jaki sposób, aby Czytelnik pochłonął ją jednym tchem. 
A oto krótka prezentacja książki w youtube: 
https://www.youtube.com/watch?v=r96qKaQ9SYI

Z wyrazami miłości, Nachnati Bowks autorka

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Postanowienie władzy zwierzchniej w sprawie: prawo geologiczne, zastępcze dokumenty tożsamości. Ogłoszenie

DIAMENT PRAWDY. Jedna książka w podziale na język angielski cz.1 i język polski cz.2

POCZUĆ WIĘCEJ w sprzedaży (Allegro.pl, STRIPE, KOBO,Koszyk1)