NIE DOWIERZAŁAM


W Laganas odkrywałam siebie na nowo. 

Dość  dziwnie  to  brzmi, wiem, ale tak było. W poprzednich latach za bardzo angażowałam się w sprawy zawodowe, i w sposób ten utraciłam radość życia. Wyjazd do nieznanego mi kraju, sprawił, że poznałam piękno, które  kryło  się dosłownie  za  rogiem, w  miejskich  uliczkach, w  ścianach  budynków, czy w ludzkich uśmiechach. Cud  istnienia  pulsował,  trwał  i  oszołamiał  w  każdej sekundzie pobytu, tam, na Zakynthos. Ciekawili mnie ludzie, a także przyroda: barwna i nietuzinkowa. Nie dowierzałam, w jakim szybkim tempie powracałam do duchowego zdrowia.
Zapraszam Ciebie do mego kanału w youtube - Kreatywne porady dla Kobiet:
https://www.youtube.com/channel/UC_26yUW0nuHGcHck6r3BrrQ/videos

Miłego słuchania, Nachnati Bowks, jako autorka i wydawca

 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Postanowienie władzy zwierzchniej w sprawie: prawo geologiczne, zastępcze dokumenty tożsamości. Ogłoszenie

DIAMENT PRAWDY. Jedna książka w podziale na język angielski cz.1 i język polski cz.2

POCZUĆ WIĘCEJ w sprzedaży (Allegro.pl, STRIPE, KOBO,Koszyk1)